Bildiğiniz gibi Facebook her ay yeni bir sistemle karşımıza çıkıyor. Dünyanın en büyük sosyal paylaşım platformu olma ünvanını elde ettikten sonra diğer sektörlere ve platformlara yönelen Facebook, bu seferde Kickstarter ve Indiegogo gibi isimlerin bulunduğu bağış toplama platformlarının yerine gözünü dikti. Facebook bağış toplama seçeneğini Kickstarter veya Indiegogo'da gördüğümüz gibi bir proje tanıtan kişiler için erişime açmadı ancak sosyal paylaşım sitesinde bulunan ve "kar amacı gütmeyen kuruluşlar" olarak sınıflandırılan hayır kuruluşlarına bu imkanı sundu.
Bu kuruluşlar, örneğin, bir felaket anında kendi sayfaları üzerinden başlattıkları kampanyasayesinde felaketin yaşandığı bölgeye yardım etmek amacıyla para toplayabilecekler. Facebook'un kullanıma sunduğu bu özellik aslında çok yararlı ve kullanışlı ancak Facebook, bu gibi özellikleri kullanıma sunduktan bir süre sonra değiştiriyor ve daha fazla kişiye hizmet etmesi amacıyla sistemin içeriğini farklılaştırıyor.
Bu kuruluşlar, örneğin, bir felaket anında kendi sayfaları üzerinden başlattıkları kampanyasayesinde felaketin yaşandığı bölgeye yardım etmek amacıyla para toplayabilecekler. Facebook'un kullanıma sunduğu bu özellik aslında çok yararlı ve kullanışlı ancak Facebook, bu gibi özellikleri kullanıma sunduktan bir süre sonra değiştiriyor ve daha fazla kişiye hizmet etmesi amacıyla sistemin içeriğini farklılaştırıyor.
0 yorum :
Yorum Gönder